Renka

Friday, March 24, 2006

Preco zacinam blogovat?

... sama seba sa pytam ... a neviem ani presne odpovedat. Tuzim dat na "papier" to, co mam v srdci, to co sa udeje, to co vnimam? Mozno. Zaroven mi to ponuka vam dat v skratke pohlad na moj zivot, tak prosim, mozete nakuknut.

Dnes som konecne nie len pochopila, ale aj prijala to, ze Boh ma ine plany ako my. Keby sa ma niekto spytal, ci budem niekedy v buducnosti sluzit ludom rozhovorom a modlitbou ohladom povier, "duchov" a podobnych veci, tak by som povedala isto iste: "NIE". Ale dnes som si uvedomila, ze ma Boh postavil do tej sluzby, tu a teraz.

Dostala som sa k tomu velmi zaujimavo. Mladez mala byt o ucenikoch a bola o poverach a duchovnom svete. Uplne sa to zmenilo v priebehu niekolkych minut. Necakany zvrat mi poukazal predsa len na jednu zakladnu pravdu. Boh ma plan s tymito ludmi v mojom okoli prave tak ako so mnou. On chce, aby Jeho lud bol uzdraveny a oslobodeny z put, ktore dal diabol. Teraz je tu cas, aby som vyzbrojena zaujala poziciu, do ktorej ma dava a doverovala Mu viac ako nejakemu strachu vo mne.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home