Renka

Saturday, March 25, 2006

Velke upratovanie

Ked som sa dnes rano zobudila, asi po 15 minutach uz drnci telefon. Teta chcela hovorit s mojou babkou. Ale zistila som, ze jej izba je prazdna, co znamena, ze odcestovala. No super! Konecne sama v sobotu! A mozem nerusene upratovat.

3 vyprate "behune", v troch izbach umyte okna, a inak poriadok celeho prizemia ma celkom potesil. Dobre sa mi upratovalo az do casu, ked nedosli rodicia. Mamka mi trochu zacala hovorit do prace, co ja samozrejme neznasam. Ked som jej pripomenula, ze ani ona to nema rada, tak uz bola ticho. Huraaa.

Po dobre vykonanej praci som sla na nacvik programu na Velku noc do kostola. Sice som meskala, ale vlastne... ani som nemeskala. Nik tam totiz nebol. A ani mi nik nedal vediet :( Zrazu sa dovalilo jedno auto a ja nadsena, ze konecne moze nacvik zacat. Ale na moje pocudovanie a na ich este vacsie... nik nemal kluce od kostola, nik nevedel, co sa vlastne ma cvicit a oni aspon tusili, kde su zodpovedni za ten nacvik. Bolo nam to ale nic platne, tak sme sa rozisli. Trochu treningu na bicykli nezaskodilo.

Uff, meni sa cas a ja musim ist spat, aby som rano nebola otapena :) Sice, pri mojom spanku... ta jedna hodina velmi nezavazi, no nie?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home