Renka

Friday, April 20, 2007

Hlupy potkan

... kto nevie, o koho ide, nech si radsej nedomysla. ano, myslim tym obycajneho, skutocneho potkana s trochu hnedsou kozou (rat, der Ratte, surmulot, ratto, rata, пасюк, rattus norvegicus). stretla som ho dnes cestou do prace.

lezal uplne zniceny na frekventovanej ceste. clovek by si povedal, ze co taky potkan. len najhorsie bolo, ze ten potkan bol skutocne hlupy :( nespoznal, ze to velke valiace sa cudo-judo je auto a nechal sa zrazit. hmm, keby sa pozrel vlavo, ci ide auto, isto by stihol prebehnut.

hmm, myslim, ze uz mozem povedat "cest jeho pamiatke" ... ked som ho videla, vyzeral ako mrtvy. povedala som si "no co uz, stalo sa". ale ako tak nan pozeram, zrazu sa zacal hybat od bolesti a ja som nemohla. fuuuuj, to bol skutocne otrasny pohlad. a uz mi ho bolo dokonca luto ...

skoda, ze takych hlupych potkanov je viac :( ked idete autom, davajte prosim pozor aj na tieto mensie tvory, lebo potom pohlad na ne veeeeelmi zly :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home