Renka

Friday, January 19, 2007

milujem deti :) ... alebo co je laska?

ked poviem "MILUJEM DETI", vychadza to z mojho srdca. tento tyzden som strazila troch nadhernych chlapcekov (3, 5, 6 rokov). boli to chvile, ked som si hlboko uvedomila lasku k detom.

deti su pre mna cimsi vynimocnym. ich objatia, bozteky a zaujem o cloveka (aj ked mozno sebecky, lebo chcu, aby sa s NIMI niekto hral) ma vedia povzbudit, potesit ...

davaju podla mna cistejsiu lasku ako dospeli ludia, ale nie cistejsiu ako Boh.

ved ... mala som vypadok z nadsenia travit cas s detmi. bolestne som si uvedomovala to, co mi chyba. Boh ma za posledne dni zmenil. teraz vnimam to ako LASKA naplna mna. ako ma objima LASKA. ako ma ta LASKA meni. vnimam, ze LASKA je jedna z najdolezitejsich charakteristik mojho vnutra, mojej osobnosti, ktora vychadza z osobnosti krestana. z hlbky mojho srdca tuzim po tom, aby LASKA plnila inych aj skrze mna.

mas problem prijat ci dat lasku? skus ist za detmi, oni ti ukazu, co je v ich srdci a mozno skor pochopis a prijmes lasku Boha, ktora sa tej detskej trochu podoba :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home