Renka

Wednesday, December 27, 2006

zobrajuci vo vysielani o vianociach

program vysielal skutocny zivot
hrali v nom skutocni zobrajuci
dej prebiehal 2x po 2 minuty v 2 dnoch bezprostredne za sebou

STRETNUTIE c.1

1. minuta
prichadzam na bicykli k obchodnemu domu a obchadzam jedneho zobraka. uz asi po 100x obchadzam bez toho, aby som nejakemu zobrakovi hodila co len 50 halierov. sedi na zlozenom spacaku, pred sebou ma nejaku misticku. ide okolo 1 chlap, neobzrie sa, zrazu sa trochu vrati, vytiahne penazenku a hodi do misky 20 Sk. zobrak podakuje a sedi ticho dalej s bezvyznamnym a smutnym pohladom

2. minuta
vychadzam z obchodneho domu a opat obchadzam toho isteho zobraka bez vhodenia co i len 50 haliernika. zobrak uz nie je sam. pristavili sa pri nom 3 deti, ktorym zapaloval prskavky, male sviecky a mini ohnostroje. okoloiducim ludom sa to pacilo a viaceri prispeli nejakou tou strngajucou mincou

STRETNUTIE č.2

1. minuta
moj prichod a postoj sa opakuje. sedi tam ten isty zobrak, ale pri nom dalsi. uz su dvaja. ta ista miska ... pohlad a rec toho prveho je vyrazne iny. chraplavy, zmoreny ... ako po alkohole. nevsima si ludi navokol, keca s kolegom, ktory sa podobne tvari ... ludia ho obchadzaju tak ako ja ...

2. minuta
z mojej strany ta ista situacia ... boli stale dvaja ... zrazu im dali peniaze viaceri naraz ... nechapala som ... nevsimavo som sla domov ...

doslov:
boli to ludia v tiesni? boli skutocne odkazani na zobranie? alebo si vyzobrali o5 na alkohol ako to bolo vidiet mnohokrat pri inom obchode, kde uz obchodnici zakazali posedavat zobrakom ... aku rolu v tomto deji zohrava rozpravac? je to skutocne bezcharakterny clovek? nie je krestan? a ako to vidi Boh?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home