Renka

Saturday, October 28, 2006

sobota a volno

niekedy pridem domov na vikend s tym, ze chcem robit cosi manualne a tesim sa na to. teraz som mala presne take pocity, ale ... co z nich ... nic ... nerobila som dokopy nic.

v piatok som si porobila veci do prace a dnes? dnes som sa starala skoro cely den o moje milovane kikusiatko. uz vie povedat 2 basnicky skoro uplne cele sama, len niektore slovicka jej nejdu. ale je to nadherne ju pocuvat :) a je este krajsie sa s nou hrat a prechadzat :)

to bol vlastne cely moj den. prechadzky, basnicky, pesnicky ... aleee ... predsa som trochu hrabala listie :) tak to ma fakt potesilo ... hoci to trvalo max 10 minut :)

inaaaak mam radost ... uvedomujem si, ze je to take na vazkach, ale tesim sa, ze moje srdce sa teraz tesi :) aj z rodiny aj z toho co je navokol :) proste ... som vdacna za kazdy okamih zivota

0 Comments:

Post a Comment

<< Home