Renka

Monday, June 26, 2006

mobilizacia

mobil, mobil, mobil, ak si myslis, ze nam slo o to, kto bude viac telefonovat s mobilom, mylis sa. hoci, pravdupovediac, niekedy to tak vyzeralo. vysla som von z programoveho stanu a co nevidim .... ci skor vidim ... ludia pri uchu mobil a telefonuju, fonuju, haluju sa ...

vikend bol ale o comsi uplne inom :) niekedy to malo nazov vikend modlitieb a postu. kedze teraz v modernej slovenskej spolocnosti nestacia slovenske slova, vymysleli si cosi, co by ludi zburcovalo, co ale malo uspech :) prislo nas asi 160! wau!

pre mna to bol cas a miesto, kde sa dala krajat Bozia pritomnost. ved ... ihned prve chvaly, zopar videni a takto to slo pocas celeho vikendu. to bola skutocne sila! a potom sem-tam aj vyklad. jupiii Boh je dobry. co ma vsak najviac potesilo je to, ze som skutocne stala na modlitbach velmi dlhu dobu. viac menej to boli chvaly a modlitby za inych. za seba som sa velmi ani nedokazala modlit. modlila som sa prevazne v jazykoch, co bolo pre mna veeeelkym povzbudenim. od pondelka minuleho tyzdna je vo ne velka tuzba po vyklade jazykov. ani neviem preco, ale mam z nej radost ... :)

keby to takto bolo stale, kazducky den, tak by som sa veeeelmi potesila :) ale skutocne, ked Boh da tuzbu, tak Boh da aj radost z toho :) kazdy, kto si mysli, ze Boh nema paky na cloveka, musim povedat, ze to nie je pravda. Boh si najde na kazdeho svoj system a kedze si nasiel aj na mna ... ved sa opytaj niektorych ludi a zrejme ti povedia, ze ja nie som ta, co som bola pred 2 rokmi :) jeeeeeej Boh ma luuubi!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home