Renka

Friday, May 26, 2006

maturity a chlapi, maturity a zeny

konecne sa skoncili maturity! to si dnes povie nejedna osobka, ktora bola morena skusajucimi a nervy mala na dranc. ale preco to hovorim ja? no asi preto, ze sa ma to bytostne dotykalo. nie, neodpovedala som ... to som si uz pred zopar rokmi preskakala, a dokonca som ani neskusala. mojou ulohou bolo tlacit vysvedcenia a protokoly (chuda lesy, kolko ich poslo na tie papiere...) bola to skutocne drina a musim povedat, ze este horsia ako skusat cely den ... (neveris? vyskusaj!)

a ako do toho zapadaju chlapi? nooo.. asi tak, ze moji spolupracovnici v tomto boli prave oni. ach .. nie raz som sa chytila za hlavu nad ich logikou a neschopnostou robit veci efektivne. ale co uz :( ... stale sa snazili byt majstrami sveta. jeden do mna vkuse rypal, druhy sa aj vyvrieskal a treti ... ten bol v pohode. posledny den som sa vzdala ... ziadnu logicku spolupracu nedovolili ... ach jaaaaj ...

samozrejme bola dalsia skupina ludi (zvlast zien), co si zo mna utahovala. ze co ja uz take robim a ake to ony maju tazke atd. tak rada by som mala desiatu ako ony, tak rada by som sla v uplnom pokoji na obed ... ale nedalo sa. stale na mna niekto cihal, ci uz ma nieco vytlacene na podpis alebo na vyciarkanie atd ... vsetci po obede ostali sediet a kecat v jedalni a ja som uz hned letela hore opat k pocitacu. uz mi liezol dostatocne na nervy a lezie aj teraz ... ale nedalo mi toto nenapisat :)

takze... pokial maturujes, bud rad :) aj pokial skusas :) bud este radsej :) som rada, ze ma Boh cez to previedol a musim povedat velke "DAKUJEM", lebo bez Neho by som uz plakala a kricala po kolegoch ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home