Renka

Thursday, May 11, 2006

ked den zacina pracou

posledne dni to nie je len kolotoc, ale mam dojem, ze viac zodpovednosti. rano som dosla konecne skor do prace. skor ako zvonilo a nie spolu so zvonenim. potesila som sa. s Bohom som velmi rano nebola, ale stihla som Mu odovzdat ten den predo mnou do Jeho ruk.
zacala som ucit, den siel v pohode, kratko na to prisiel jeden cloviecik, co chcel robit testy, tak dalsia vec navyse, potom este ziaci mali salenu naladu, tak sme sa rehlili ... no proste pohoda. dalsie 4 hodiny som mala kurz, ktory bol opat uplne v pohode... az som sa cudovala ;) zatial tu tematiku trochu ovladam, takze nemam s tym az taky problem. potom som mala dve doucovania... teda az tri. zvladla som ich celkom slusne, ale... musim povedat... nebolo mi vsetko jedno... chcela som ist konecne prec zo skoly...
dosla som domov a pozriem na dvor, kociarik. jasneeeeee kristinka je u nas ;) huraaaa... ale som netusila, ze o pol hodinky bude moja az na 3 hodiny... ale bolo super. presli sme sa, pohrali sme sa, ocistili sme lavicky v meste od servitiek, zem sme ocistili od spiny .. no nie je to nadherne ;) ked som sla za kamoskou, tak nas stiahla do tesca a uz bol pomaly aj vecer.
bol to den plny pohody. takej, ze som necakala... chvile, ked mozem prezivat, ze mozem nejako posluzit, ze mozem pomoct... den usmevu a lasky. kristinka ma nimi obdarovala dostatocne. bol to aj taky maly Bozi dotyk.
este aj ziaci ma potesili... stretli ma v meste, pozerali na mna trochu zvlastne, ale pacilo sa mi, ze si nedomyslali, ale hned sa opytali, ci je to moje dietatko a ja ze nie... s usmevom odcupitali dalej a konecne som mohla prezit aj od ziakov, ze lepsie je byt priamym ako si domyslat ;) no verili by ste, ze kamos so svojimi rodicmi si mysleli, ze mam babo a to mala kristinka len 2 mesiace a ten chalan chodil na skolu, kde som v tom case pracovala?
ked tak uvazujem... vie byt krestan priamy? alebo si necha casto priestor na domyslanie si? preco si vobec krestan domysla? neviem odpovede... ale... zaujima ma to ;)

1 Comments:

At 2:25 AM, Blogger sopliatko said...

nezalezi na tom,ci si krestan,alebo nie.Kazdy si domysla.Ale niekedy sa aj opyta.To zalezi skor od okolnosti,ako napriklad povaha cloveka a vztah s tym,o ktorom si domysla.Aj ja si domyslam haha:) ale obcas sa aj opytam.

 

Post a Comment

<< Home