Renka

Tuesday, April 04, 2006

zbytocne vstavanie

no ano, skutocne zbytocne. prave prebiehaju maturity a ja som uplne zbytocne vstavala dva dni skoro rano do skoly, aby som tam bola uz o 7.00. vcera som to akosi niesla ovela lepsie ako dnes. dnes to bolo o drzku.

poobede som opravovala maturitne testy. doobedu som urobila rozpis stvrtackych predmetov, skype-ovala som a nakoniec... isla som opravovat. samozrejme... nasa legislativa mala prednost a my sme pekne krasne sedeli v zborovni a saleli sa... no ked prisiel ktosi do zborovne, radsej hned odisiel. totiz.. dostatocne sme kricali a to sme boli len 12 :) ale ked doslo na vtipy... sorry, zacala som radsej citat knihu... nestala som o vulgarizmy

aj oprava bola sranda. robili sme si srandu, no co ine :) rozsadili nas po jednom do lavice a tichucko sme opravovali, ale to tak nemohlo ostat... kolegyna kychla, a zrazu sa spustila mexicka vlna "na zdravie" :) dalsi dovod na smiech :) a odvtedy to navralo grady :) bolo to v ramci normy, ale mne sa taky humor paci. slusny, volny a neurazajuci absolutne nikoho ;)

potom som sa presla ku kamoske do jej prace. trochu smiechu, trochu radosti a trochu vazne. na skupinke to bolo fajn, mohla som dat najavo svoju lasku, hoci len v modlitbe. po dlhom case som bola v modlitbe pred tymi ludmi velmi osobna, hoci len jednou vetou mojou tuzbou je predstavit im Boha ako LASKU, ktoru dosial nepoznali :) Pane, ved ma, nech nie ja, ale TY si bol oslaveny :)

cely den bol pokojny... nic extra sa nestalo, ale v mojom srdci ano. prepacte, ale opisat sa to neda :) mam vas rada a objimam vas :) aj ked som velmi unavena kvoli zbytocnemu vstavaniu :))

1 Comments:

At 5:22 AM, Blogger sopliatko said...

lutujem tohorocnych maturantov...my sme to mali pokojnejsie.

 

Post a Comment

<< Home