Renka

Monday, April 03, 2006

Ked Boh zasiahne

dnesny den bol velmi zvlastny. musela som skoro rano vstavat a musim priznat, vobec, ale vobec sa mi nechcelo. spala som asi len 4 hodiny a rano som ani oci nevedela rozlepit.
prave prebiehaju maturitne pisomky a u nas na skole je chaos. teda taky mierny, skutocny nastane az v case ustnych matur. dnes som sa vsak nudila, ale samozrejme ma z nudy vytiahla nasa prilisna snaha byt extra.

stihli sme vytlacit 2 tridsatotazkove maturitne zadania, ktore sme pouzivali aj minuly rok a co sa stalo? ked som ich davala na podpis... aha-ho.. hore je hlavicka so skolskym rokom. huraaaaaa, nuda sa zmenila na zakladanie vyse 180 papierov do euroobalov. citila som sa horsie ako sekretarka. 180 papierov vybrat, 180 inych papierov vlozit. to som si asi myslela, ze je malo, tak som pre istotu z uz ulozeneho obalu vyberala dobre a nahradzovala ich inymi dobrymi... :) ale to len 10 stran, uz mi fakt sibalo :)

Boh vsak vsetko vyriesil a ja som mohla prezit uzasny dotyk Jeho lasky. spoznat na vlastnej kozi intimitu vztahu s Panom. je to nieco viac ako vnimat len lasku, je to vnimat Jeho srdce. Jeho srdce ma naplnilo Nim... ja som sa doslova prechadzala v Jeho srdci a mohla som prezit objatie, pohladenie... tu najvacsiu intimitu ako si viem predstavit. ak ma este nieco viac, tak sa na to uz teraz tesiiiim :) Boh je dobryyyyyyyyyyy!!!!! hallleeeeellluuuuujaaaaaaaaaa!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home