Renka

Wednesday, April 05, 2006

Usmev a slova dokazu vela




"usmev nie je ziadna sifra, je to mala vyhra lic, usmev - skus ho dalej prihrat oblucikom do ulic" no a mne jeden prihral jeden neznamy chlapik a samozrejme deticky :)

Boh sa postaral o zazrak! dnes som ucila len jednu hodinu. to mi skutocne vycarilo usmev. najuprimnejsi usmev mi vsak vycaril nejaky chlapik. prisiel manzelke po certifikat, co vsak znamenalo pre mna trochu telefonatu a ziakov pomedzi to vybavit... atd... no ked si pamatate na skolu, tak viete, ze sa vkuse klope na dvere kabinetov, akoby ine drevo na klopanie nemali :) ked odisli ziaci, na odchode uz bol aj spominany chlapik. slusne sa pozdravil a dodal "ste velmi prijemna" presiel zopar krokov, otocil sa a povedal "hm, nie. ste vynimocna" a ja som ostala PAF! usmev na mojej tvari bol krasne vymalovany zo soku ale prijemneho :) normalne ma Boh pohladil, WAU!

poobede som bola s dvoma malymi dievcatkami. potesila som sa, ze idem este s nimi von na chvilku, nech si ich mamina oddychne :) zobrali sme kriedy a kreslili sme snehuliakov, rybky, kvietky... chodnik nam uz nestacil, tak sme sa presunuli a tam dominovali princezne a princovia v kvetinovom haji. ine dievcata a dievcatka chodili okolo a prizerali sa a uzasnute sa usmievali :) a nase dievcenske srdiecka (ci moje uz zenske?) potom som robila oporu pre hojdanie sa na kovovych tyciach a to bolo smiechu a radosti... aj ked ma boleli ruky z neustaleho zdvihania, ich usmev ma uplne odbremenel od bolesti :)

usmev dokaze vela, nechaj sa viest a dovedie ta na tajne miesta, ktore potesia, povzbudia a pohladia

2 Comments:

At 11:58 PM, Blogger sopliatko said...

usmev,vie ho kazde dieta...pocuvala som minule v radiu,ze ludia,co sa musia pocas prace usmievat(letusky a call centra) maju vacsi sklon k depresii,ako ti,co sa nemusia usmievat:) ale nie,niekedy je lahsie sa len usmiat,ako nieco povedat a povzbudi to viac,ako milion slov.

 
At 12:11 AM, Blogger Reny said...

jasne :) hoci niekedy je tazke dat hoci len polousmev :)

 

Post a Comment

<< Home