Renka

Sunday, April 23, 2006

zvlastna ale krasna :)

o com to len asi napisem? je taka ako ostatni jej surodenci, na jednej strane uplne normalna, zvlast ako jej mladsia sestricka a na druhej strane... ma v sebe kusok tajomstva, zvlastnosti a krasy :) nedela, to je jej meno :)

dnes bola zaujimava. "vynimocne" som nebola vo svojom zbore :) kazen bola o odpusteni a laske zaroven. o vynimocnej a chrabrej zene Nabala a o tom, ako ta zienka mala odvahu postavit sa Davidovi. zamyslela som sa... dokazem aj ja postavit sa na stranu Boha v akejkolvek situacii? aj v pripade ohrozenia zivota? som skutocne chrabrou zenou? odpoved by podla vsetkeho znela "NIE"! ale Boh chce zo mna mat hlavne svoju dcerku a zvysku sa ucim.

odpustenie a laska, velmi suvisiace slova. opakujuce sa casto v mediach, v zhromazdeniach, v rozhovoroch... co za tym vsetko je? BOH... Jezis nam odpustil nase previnenia, lebo ON ich vyniesol na drevo kriza, ON za ne zomrel a ... Boh je laska! potrebujem sa ucit odpustat a milovat a zaroven... zaroven... musim sa postavit na stranu Pana Boha... a chvalit Ho za vsetko, hoci je to tazke...


a co bolo dalej?





kedze som clovek milujuci prirodu a bike, som sa veeelmi tesila na ich sklbenie. bola som s cloviecikom, kamaratom a bracekom na biku na sirave (vid jeho fotka na pravej strane).

bolo to krasne. nadherna sirava (hoci skutocne dost spinava), nadherne kamienky navokol nej, krasne nebo, krasne drievka, krasne zelenajuca sa trava, krasne kacky plavajuce na vode (ale boli dost daleko), krasne macanie sa v tej spinavej vode, krasny ludia, krasny rozhovor a v tom vsetkom som vnimala Boziu pritomnost a... (to mi snad dovolis nechat si pre seba)

zvlastna ale krasna nedela je za mnou... zvlastna, lebo som to necakala (ani pozvanie na obed), krasna... lebo bola plna zazitkov a to je skutocne dar milosti od mojho Otecka :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home