Renka

Friday, May 19, 2006

o com je zabava?

dnes bol zaujimavy den. ta cast v skole, by sa dala jednoducho nazvat lietanie. kazdy nieco chcel, kazdy vsak nieco ine. hodiny boli skratene na 30 minut, viac-menej na nich nebola polovica ziakov, lebo pripravovali triedy na maturity... proste ... beh. ziaci pobehovali po chodbach a hladali triedu, kde sa da ucit... kolegovia pobehovali po skole a hladali ziakov, kde zaliezli a samozrejme boli dost nervozni, lebo ziaci to s chutou neprisli oznamit...

potom som sla za mamkou do mesta, aby sme nakupili veci, lebo cestuje do kupelov. samozrejme mamina meskala ... ved dochvilnost je vysada kralov... :) trochu ma to stvalo, lebo cely den v praci bol o lietani... a este k tomu sa to pretahuje... samozrejme sme sa stihli trochu poosocovat kvoli meskaniu. to vsetko kvoli mne, ze som nedokazala drzat jazyk za zubami... presli sme skoro cele mesto, nakupili sme zopar veci ... a ja som sla domov.

(pisane o den neskor)

netesila som sa, lebo s mladezou sme sa dohodli na opekacke a ja som nemala ziadnu chut na opekacku... pocasie bolo zrana super, tak som sa tesila, ze opekacka nebude. prsalo... poobede som okolo 14 hod volala vsetkym, ze opekacka kvoli dazdu nebude... o hodinu vyslo slnko a nie a nie zajst.... tak som pre zmenu volala, ze opekacka bude.

kedze mladeznici nie su taki akcni ako ja, nechceli vytvorit pri kostole ani ohnisko, ale lavicky,... ale kazdy je iny, tak som prijala ich navrh. nahrada sa nasla na chate na sirave. bolo fajn... sem-tam maly rozhovor, opekanie, volejbal, ... ale zacat na akukolvek duchovnu temu som nechcela ... vlastne ... na ziadnu temu som sa nemala chut bavit. ale na take hry som chut mala, ale ktokolvek akukolvek hru navrhol, stale ju vacsina zavrhla... dobra nalada sa zmenila na nudnu.

vtipy to vyvazili, ale samozrejme ... (ach, radsej si to necham pre seba) ... chcela som spievat, ale prisla som na to, ze ja tie nove pesnicky skoro vobec nepoznam, lebo ich ani nepocuvam. asi ked clovek chce pracovat s takymi ludkami, mal by sa zamerat aj na nieco take. alebo ani nie? ich druh zabavy je uplne iny ako ten moj. necudo, ved cca 10 rocny vekovy rozdiel moze urobit svoje. skoda... preto uvazujem, ci mam robit to, co robim. je to, co robim Bozou volou? a hlavne.. k tomu vsetkemu ... preco sa cudujem, ze to tak dopadlo, ked sa mi tam vobec nechcelo a aj postoj v srdci som taky mala... ale snazila som sa... asi bez Boha :(

som velmi rada, ze to skoncilo a uz to nepokracuje...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home