Renka

Sunday, June 25, 2006

kto nema v hlave ...

dnesny den bol velmi zvlastny. rano som sa zobudila do tepla. von bolo prijemne teplucko. huraaaaa mozem ist s tinkou do sportcampu peso. len 3 km tam, taka pohodicka :) ani slnko este nepieklo. citali sme si prislovia a rozpravali sa o nich (teda ja so svojim NEhlasom som citala a velmi som sa NErozpravala) ... potom klasika, modlitby ... ako cely vikend :))

cesta s5 opat pesobusom 3 km :) este nikdy sme nezazili tolko trubenia aut, blikania ako teraz :)) bola to aspon sranda :) samozrejme to boli vsetko znami ... teda az na jedno auto :) prechadzka bola super a tak sme sa zacali tesit na obed. isli sme do blizkej koliby na pirohy s bryndzou. cestou nam zastavil radko z mpk, ci sa nechceme dat zviest do popradu na stanicu. my ze nie, lebo ideme do koliby. hmm, to bola pochutka ... a tie peceneeee ... mnam. aj teraz sa po nich oblizujem :))

napraskane po 2 dnoch postu sme sa isli prejst asi 2 km na zeleznicnu stanicu s vakmi. bolo dost horuco a dalej bolo este horucejsie. na stanici nam tetuska oznamila, ze vlak 13:56 do popradu je zruseny a najblizsi ide o 16 hod. no super, tak sme sa pomodlili a sup na stopovanie. este som to nikdy nerobila. a musim povedat, ze ked bol taky hic, nebola to sranda. ale nikto nezastavoval :( takze co nam ostavalo? ist ... isli sme 6 km a dosli sme do matejoviec pri poprade. zufalo sme zistli, ze doprava tam chodi raz za 3 hodiny, takze zase nam ostavalo len chodenie. konecne som sa napila vody a som si povedala, ze teraz vyslo z bocnej ulice auto, tak zase raz vystrcim ruku. a .... huraaaaaa, Pan sa zmiloval skrze toho cloviecika a ja som spolu s tinkou nastupila do zafajceneho auta, ale to bolo menej oproti unavenosti a vycerpanosti s plnymi 50 litrovymi vakmi. ujovi sme sa pekne podakovali a sli na vlacik.

nemozem povedat, ze mi bolo fajn, ked som videla bezmocnost tinky. ale uvedomila som si, ze je toho na nu privela. ja som to brala ako zabavu, ale ona nie. robil to asi aj ten pluzgier na nohe, ale ... nedalo sa pousmiat nad ludskou nezodpovednostou :) ale musim povedat, stalo to za to! vsetko bolo zrazu krajsie :) mne sa to pacilo, mam na co spominat :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home