Renka

Thursday, June 22, 2006

ticho je lepsie

"ahooooooooooj!" tak tento pozdrav len vyzera, ze kricim ... ale skutocne len vyzera ... keby si ma pocul(a), tak pochopis :)

super ... skolsky vylet bol aj v pondelok, ked ma bolelo hrdlo a jajajaaaaaaaaaaaj. no ale kedze sme obyvali ubytovnu na ZS (rozumej zemplinska sirava), tak sme sa vydali krizom cez les na vinne. nebola kosa, ale hic. aaaa ... mne nedalo si nedat radomacku rusku zmrzlinu (mnaaam). bolo to super!

prisla noc, opekacka, spev ... a jajaaaaaaaaaaj ... islo to skvele. ale ked som stichla ... whooops. coze sa to stalo? moje hrdloooooooo!!!!! aaaaau! skoda bolo nariekat, sprcha, satka okolo krku a dobru noc.

utorok rano ... jupiiii islo to perfektne! hrdlo ma neboli .... aky je Boh dobry! :)

streda ... skupinka ... ta to co? citam, citam a citam ... stale tichsie, tichsie a tichsie ... wau! stracam hlas. hlavna vec, ze v pondelok som hovorila s kolegynou na vylete o tom, ze som tohto roku este nestratila hlas ... a a-ha ho ... on sa predsa len skryl za moje tiche, podla kolegov "eroticke" chrcanie (kolegovia ... noooo ... fuuuuj, ze sa nehanbite ... ved ste zenati) ... ale hlas tichol a tichol a tichol ...

a teraz? v telefone nik nespoznava moj super hlas :) aspon stranda, no nie? idem na vikend modlieb a postu ... budem sa ucit chvalit Boha v tichosti ... no co uz ... aspon nova skusenost, ale tesim sa ... ved neviem hovorit a nie to este nahlas chvalit :) Boh ma zmysel pre humor a realitu zvlast :)

nasla som vsak v tomto tichu krasu. zrazu vsetci spozorneju, su tichucko a .... aaaa ... jednoducho .... pocuvaju ... kolegovia su ku mne milsi :) (je to tym, ze odchadzam z danej prace?) ale to je jedno ... objavila som krasu ticha. len skoda, ze neviem s lahkostou prijat chvile, ked aj Boh mlci ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home