Renka

Monday, May 29, 2006

vsetko je inak ako si myslim

tak ako sm sa pred zopar dnami tesila na koniec matur, dnes som opat zila v nich ... akoby len zacali. mala som chut uz vyrieknut vetu "nenavidim pocitace!" ale zdrzala som sa, lebo som si uvedomila, ze pocitacove siete ma bavia a bez nich by sa ta siet urobit nedala ;)

v hlave sa motkaju myslienky jedna radost. osobne musim povedat, ze realita je ina ako su tie moje myslienky v hlave. mam chut povedat, ze Boh zabuda na niektore detaily, ale na druhej strane ... kedze som dnes v praci trcala do 21.00, da sa povedat, ze na mna nemyslel, kedze som sa vobec nerozculila? kde sa vo mne nabral ten Bozi pokoj, o ktory som ani neziadala? prisiel len tak, z Jeho milosti a lasky ku mne.

v srdci mam aj teraz chvenie, ale nie som nervozna. som smutna. smutna z toho, ze akosi malo poznam Pana Boha, ze malo s Nim travim casu. aj ked musim napisat, ze dnes som sa skutocne viac-krat modlila... bala som sa zjazdenia riaditela, zastupkynu islo pomaly roztrhnut a ja? ja som behala a snazila som sa vsetko vyriesit s Bohom... bola by som tak isto reagovala, keby sa nic nedialo? mozno nie, ale viem, ze Boh so mnou rata a miluje ma a dnesny den BOL JEHO.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home