Renka

Saturday, May 27, 2006

5 vikendov doma

to je cislo! pre niekoho male, pre niekoho ako som ja, az az .... skutocne si nepamatam na taky dlhy cas doma ... ale musim povedat, ze minule som zdrhla na nedelu do kosic, nevydrzala som to doma ... ale nie ... len som sa chcela stretnut s bracekmi a sestrickami, ktorych bezne nevidim :)

jedine, co sa mi na tych vikendoch paci je sobota. som v zahrade a robim si , co chcem. okopavam, vytahujem burinu (to robim snad najradsej, ale nik mi to nesmie povedat), v poslednom case som sa dala na kosenie a este velmi rada upratujem sance. take starsie tety sa ma stale pytaju, ze kde mam rukavice, ze pani profesorka nesmie mat za nechtami spinu atd. no ach ... tie tetusky ... a ze to mam robit v rukaviciach ... zabudnite! rukavice len prekazaju a paria sa mi v nich ruky.

dnes bolo zvlastne ... prsalo aj svietilo slnko a bolo mokro ... kedze na zaciatku sa nedalo z mojich oblubenych cinnosti nic robit, tak som jednoducho zbierala slimaky a hadzala ich do vedlajsieho prazdneho dvoru. je ich tam spuuuusta. ale co sa mi na dedine v nasom dvore najviac paci su jastericky roznych farieb, hlavne vela hnedych a so zelenym kriklavym bruskom. dnes bola jedna ako na maratone ... vkuse pobehovala. a v tuji nam krasne spieva jeden vtacik. neviem ako vyzera, lebo stale uleti (je rychlejsi, potvorka). a este mame aj hafana s menom johny. no to je vam pes. nechcela som ist na humno, lebo je tam on a k tomu pusteny. nepozname sa velmi, ale uz minule som sa nechala prehovorit, ze on sa boji a musim povedat ... neklamali ma. ja som len vosla do humna a on hned smer chliev ... a ked som hadzala tych slimakov do vedlajsieho dvora, tak len cumakoval z neho ... to bola sranda ... a ked som nakoniec isla do dvora, on vybehol k plotu a hladal slimakov :) no podareny :) snad nezabudnem na buducu sobotu fotky a sfotim si tu nadheru :)

dedina je fajn miesto. krajsie ako mesto :) ale zase taky domcek v meste aj so zahradkou alebo len s dvorom je tiez super :) dobrych mam rodicov :) vedia, co je pre ich deti najlepsie :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home