Renka

Monday, June 26, 2006

v meste hic, v praci hic, doma hic

tak teda? to bol dnes den ... ach ... vsade neuprosne dusno. doma, v praci, v meste. najlepsie bolo v klimatizovanej banke a v nasej skole v pivnici. tam dokonca odmrzali nohy po 3 hodinach. tak mne sice to omrznutie nechyba, lebo ... no moj hlasok este stale ma co dohanat, aby bol normalny ...

po unavnej praci som sa vydala do banky, lekarne a domov. uz som pocula, ze kikusiatko bude o5 moje :) vydali sme sa do mesta. najskor sme sa pohrali s detmi na vedlajsej ulicke a potom do mesta. vsetky zabradlia vonkajsich barov boli samozrejme nase. a ked sa mi uz zdalo, ze ludi otravujeme, tak som ju zobrala na ruky a sup dalej.

pri fontane sme sa trochu posmiali. sedeli sme na jej okraji a pozerali na vodu ako strieka. to bolo radosti ... jeeeeeeej. zrazu nam kociarik zhabalo asi dvojrocne dievcatko. no co uz, kike to neprekazalo a mne isto nie :) pokracovali sme v tahani sa na zabradlia a na vsetky schody. to bolo ale uuunavne ... nasadli sme do kocika a sem-tam sme prevadzali beh mestom :) samozrejme moji ziaci cumeli, ale ... do pohody :)

ked sme dosli domov, pekne sme papkali. kika mala cele brusko a nozky od plnenej kapusty, ale ucime sa jest, takze ... nam to neprekazalo. preventivne som jej hned na zaciatku vyzliekla vsetky satky okrem plienocky. po super vecery sme sa sli vykupat, trosku sice aj so slzickami, ale potom sme sa clapkali rukami vo vodicke. krasne vyutierane sme pobehovali po celom dome a potom nam babka uvarila mliecko a po dlhom case zaspala kikuska so mnou a uz spinka skoro 2 hodiny ;)

takze krasny dusny den je za nami a ja sa tesim na vlaznu, ci skor studenu sprchu :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home