Renka

Friday, October 27, 2006

bezdomovci

takze po dlhom case prichadza moj blog. teraz ma to uz riadne dostalo, pretoze to, co vnimam, ze sa deje vo svete, je velmi zaujimave.

dni, ked bolo teplejsie, som kazde rano mala privitaci pozdrav pohladom na bezdomovcov. totiz, moje terajsie bydlisko je v KE a byvam v domceku. oproti su bytovky ... a v nich kopec ludi zo slabsich socialnych skupin.

co ma zarazilo je to, ze ti ludia chodia ako bez zmyslu zivota a nie len bez domova. stretavaju sa kazde rano pod zadnym vchochom do bytovky a ked bolo teplejsie, tak aj kazde poobedie. mozno aj cez den, ale to som v praci :) stale maju pred sebou vino, pohariky a piju a piju a nadavaju a kricia sem-tam po ludoch ... ale na deti nie.

minuly tyzden ma dost zarazil jeden letmy pohlad na nich. boli v skupinke, tak dookola, pili asi tesco vino a ... do slova a do pismena, sex v priamom prenose. to bol pre mna sokojuci pohlad a ... vtedy som sa nanovo zamyslela nad tymi ludmi. ako velmi im chyba zmysel zivota, realny pohlad ... necudujem sa ... ale ... aj tak ... kto im pomoze? daju si pomoct?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home