Renka

Tuesday, November 07, 2006

vylet s myslienkami

vikend sa niesol v znameni vyletu. po vymrznuti v praci som sla do lesa, kde som o5 dostatocne cestou vymrzla. ale mozem povedat, ze to bola celkom v pohode cesta :) aj som sedela, takze to bolo velkeeee plus.

isla som do henclovej na chatu tancula. pekne meno, len nechapem, ako tak vysoko v lese mohol niekto nazvat chatu takym menom. sice nam v skutocnosti netancovala, ale ... tancoval v nej ohnik, ktory sme poctivo udrziavali prikladanim dreva. no nepamatam sa, kedy som sa tak zaspinila pri zakladani ohna a ani to, ze sa mi nepodarilo na 5. krat ho "spojazdnit". musim vsak povedat, ze ma to vcelku bavilo :)

samotny vystup na chatu bol dost obtiazny. gitara v ruke a vak na chrbte, stmievanie a k tomu 6 km predo mnou. ujo v dedine na mna pozrel ako na vyjav. ci to myslim vazne, ze budem slapat. ja ze ano, lebo neprisiel po mna nik na aute ... tak jeho pohlad po mojej odpovedi bol velmi zvlastny ... otocil sa siel a ja tiez :)

cestou som stretla 2 chalanov. mensi sok ... bala som sa, co by mi mohli v lese urobit, ale spytali sa, ci idem za milanom a bolo to fajn ;) hoci je pravda, ze nadsena som velmi nebola :) po cosi viac ako km slapania do kopca prisiel spominany milan a juchuuuuu vyviezli sme sa 3 km autom a zvysok sme ale slapali peso. takze aj tie 2 km dali zabrat.

temy boli take dorastacke, ale ja som si sla oddychnut, takze mi to ani neprekazalo ... ale aspon som uvedomila, ze je dobre sa venovat mladym.

v sobotu sme popri tom vsetkom sli na malu turistiku. bolo to krasne ... na vyhliadku, na volovec. ked som videla ten kopec, tak som si spomenula, ze ja som tam uz bola, ale z opacnej strany. skoda, ze akurat fotaky zlyhali a aj sa velmi stmievalo. pocas prechadzky sme videli liscie, vlcie a srncie stopy ... to uplne fajn ;) nikdy som tolko stop nevidela, ale zase ... priznavam, velmi by som vlcika vidiet nechcela :) cestou s5 ma ale velmi zacala boliet nozka a neskoncilo to doteraz ... a tak verim, ze aj to je zamer Pana Boha a ze bude to fakt povzbudive :) a nie len pre mna ...

Boh je uplne fajn :) a som rada, ze mi dal moznost byt s ludmi, ktorych zvycajne uplne nepoznam :) a co sa dialo dalej? mozno nabuduce, mozno osobne :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home