Renka

Thursday, December 28, 2006

potvrdenie ankety o vianociach

najskor som si myslela, ze som trochu divna, po vcerajsom dni si to nemyslim :)

vianoce su uz viac-menej za nami, mna caka este darcek v KE v podobe vlastnej postele a knihy :) (asi je to normalne, ze sa tesim na darceky ... ved teraz sa to tak robi) ale co ma najviac prekvapilo ... ked som sa pytala krestanov, ludi patriacim Bohu, na zmysel vianoc pre ich zivoty ... vsetci okrem jedneho mi odpovedali, ze vianoce im nedali nic (co sa tyka duchovneho zivota) ...

vedie ma to k zaveru, ze nie ludia, ale vianoce su divne :) megalomanske nakupovanie je len znakom toho, co sme vraveli "nam sa nestane". plne nakupne centra su len potvrdenim. darceky ... co najviac, co najkrajsie, co najdrahsie ... len skoda, ze pri tom zabudame na cloveka ako takeho. z krasneho rodinneho spolocenstva sa stava fraska, sedenie pred telkou, pocitacom. zabuda sa na spolocenske hry, na rozhovory, na cas traveny s detmi, na prechadzky v prirode a o Bohu nehovoriac

skusme zastavit cas
skusme zastavit seba
nech Boh zasiahne nas
nech zmeni co je treba

0 Comments:

Post a Comment

<< Home