Renka

Wednesday, March 14, 2007

nechut, aj ked tuzba by bola

ano ano ... preco tento blog? ani neviem. mam tuzbu tu pisat, ale zaroven velmi velku nechut. pisem tu aj tak len tak ... vlastne ... kto to tu aspon raz za cas zabludi? ja ano :)

co sa deje? kazdy den je uplne iny a predsa v mnohom uplne rovnaky. niektore dni sa vlecu, ine idu velmi pomaly. niekedy je moja mysel zamerana jednym smerom a potom zase uplne inym. vsetko je akoby postavene na hlavu. na jednej strane tuzim, na druhej ... kazdu tuzbu zahodim. na jednej strane mam sny a na druhej ... neviem preco snivam, lebo zmysel tychto snov a tuzob nevidim.

kde je zmysel toho, preco tu som? kde je zmysel toho, ake mam miesto tu na zemi? kde je zmysel mojho zmyslania? kde je zmysel mojho konania? odpoved je jednoducha. logicka. ale prijima ju aj srdce? v ziadnom pripade. co s tym? Otce, pomoz!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home